13 aprilie 2015

Paste Fericit! - Comori Delicioase implineste trei anisori

Bine ati venit in casuta Comorilor Delicioase.
Va doresc Paste fericit, cu pace si cu lumina in suflet!

Azi sunt foarte bucuroasa. Comori Delicioase implineste trei ani. Nu tocmai astazi, pentru ca in 2012 Duminica Pastelui a fost in 15 aprilie, dar avand in vedere ca am scris prima mea postare cu aceasta ocazie, sarbatoresc aniversarea blogului cu cateva zile in avans.
Ia ghiciti ce poze am publicat atunci?
Poze cu turta dulce pregatita pentru Paste. Sigur ca toata lumea cunoaste raspunsul corect.
Totusi, pe vremea aceea eram indragostita mai mult de torturile decorate cu fondant si de deserturi aratoase, cu arome de neuitat. A fost a doua oara cand am facut turta dulce decorata. Nu mi-a fost deloc usor. Aveam cunostinte vagi in privinta tehnicilor de decorat cu royal icing. Am lucrat cu mana nesigura, tematoare. Luam firul de glazura de pe turta de cate zece ori pana cand nimeream o linie cat de cat acceptabila.
Abia mai tarziu, pregatindu-ma pentru primele expozitii, am capatat experienta si am indragit mediul acesta.
Incet-incet, royal icingul au devenit mediul meu de exprimare artistica.
Nu mi-am inchipuit nici o clipa ca voi ajunge sa renunt chiar si la locul meu de munca pentru a ma dedica acestei pasiuni.
Viata te duce de multe ori pe cai neinchipuite si neasteptate. Multumesc lui Dumnezeu ca mi-a harazit frumusete, bucurii si prieteni deosebiti.
Am avut norocul sa intalnesc oameni minunati datorita acestei pasiuni. Bloggeri culinari, artisti, scriitori, artizani, mame, fiice si bunici cu suflet mare si cu zambet inflorit pe fata.
Acesti oameni sunt cadoul meu cel mai nepretuit, impreuna cu familia mea.
Pentru mine cei trei ani au valorat cat o viata.
M-am imbogatit atat de mult! Am multi-multi prieteni dragi si sunt sigura ca voi descoperi in continuare nestemate cu suflet stralucitor.
Suspin fermecata de frumusetea voastra, de dragul vostru.
Va dedic aceasta postare voua si bucuriei de a trai printre atatea frumuseti pe care le primim gratis de la Dumnezeu. Tebuie doar sa privim, sa contemplam si sa ne bucuram de tot ce ne inconjoara. Sa ne lasam fermecati de o floare, de o frunzulita de-abia inmugurita sau de fosnetul alteia care se leagana aurie in bataia vantului, sa ne aplecam si sa tragem in piept parfumul proaspat al ierbii. Sa ascultam ciripitul vesel al pasarelelor, sa mangaiem cu drag crestetul unui catelus sau spinarea unei pisici care toarce multumita de atingerea noastra. Sa pretuim si sa ajutam fiecare vietate care apare in calea noastra.
Va las in compania comorilor mele si va multumesc pentru fiecare gand bun si pentru fiecare zambet.





 

















3 comentarii:

  1. Hristos a Inviat!! Nu ma mai satur sa-ti privest minunatiile..

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos si sensibil scris. La multi ani tie si blogului tau! Te felicit pentru tot ceea ce creezi si pentru tot ceea ce urmeaza sa ne incante privirile si sufletele <3

    RăspundețiȘtergere